I bought a SPORK

hello

Oh så tröööött jag är. Hela dagen har gått så snabbt!

Jag och  Agnesa tog bussen, sen hoppade vi av vid Willys för vi skulle kolla i jysk efter underlag till hennes sovsäck. och så köpte vi yoga mattor HAHAH. ja billiiiigt som fan :) seeeen köpte vi godis och så köpte hon underlag så klart.

Efter det blev det buss igen till stan. jag köpte en svart mössa från kill-avdelning. haha inte så att man ser någon skillnad ^^ sen köpte jag lite panties. Och efter det var klockan redan sex -.- så stack vi till stadium där vi köpte sporks. Så gulliga dem är, frågan är om de är användbara^^


sporks..

påminner om spelet spore... spelar du syrran? :D

Kommentarer
Postat av: Helena

hej hej! sporkarna ser farliga ut speciellt gaffelknivdelen. Jag har spelat lite Spore men blev rädd när jag simmade ut i havet o plötligt blev uppäten av ett havsmonster...

2008-09-09 @ 21:40:30
URL: http://chokladte.blogg.se/
Postat av: ilhana

snygga färger :P

2008-09-09 @ 21:47:01
URL: http://sorandom.org/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0