chokladfudgies

Igår så bakade jag chokladgrejer. Snoddas/snodas (?) ni vet. Det blev jättebra faktiskt :) men det blev skit mycket och since min mamma inte gillar choklad så är det oftast jag som får käka upp allting. Men sen idag så bjöd jag hit lite vänner och så käkade vi det och kollade på shan atcis blattefierad :D BÄSTA!!! haha, sen gick några av oss ut till bk och cg :)


detta är en del av allt :) HAHA


Agnesio i City gross


härlig bild på ELMOOOOOOO!

Ja.... nu blir det plugg då ^^  NOOOOT, orkar seriöst inte idag ;( så mycket läxa vi redan fått :::::::::::::::::::::::::::::::

orkar inte någonting :P

en annan grej: Imorgon ska jag fasta :) ska bli intressant !

Kommentarer
Postat av: Helena

mmm.. ser gott ut med snoddas men varför ska du fasta?

2008-09-03 @ 20:43:42
URL: http://chokladte.blogg.se/
Postat av: betty

Helena: det var gotta också :D ska fasta för att testa på det. skadar aldrig :)

2008-09-03 @ 21:08:43
URL: http://bugabuga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0