Ajvar - min nya kärlek

HELLO!

Det var längesen jag bloggade haha. men har haft "fullt upp" under helgen ^^ Det var tivoli på lilla Ättekulla! Tivolit var väl helt okej, jag hatar karuseller så det blev bara lusthuset och lite godis. Sen idag så var det då skola. Såååååå soft det var känns det som! Vi snackade skit mycket om lägret nu på onsdag. vi ska sova i VINDSKYDD vid kullaberg!!!! Och det finns bara en TOA. och det är inte ens en riktig toa. Bara ett utedass där man kan se all skit. mm.. får väl hoppas att allt går bra då, fick en läkar-tid imorgon klockan nio (fan,missar ej idrotten..). Hoppas jag får några starka tabletter mot min mensvärk. anyway. tillbaka till rubriken. AJVAR!!!! Agnesa gav mig tipset. Man tar ajvar och ost på mackor och så in i ugnen . sen väntar man tills osten har smält och när man äter det är det som PIZZZZAA. så många olika smaker blandas i ens mun. GAAAH så gott det är. jag köpte en ajvarburk igår och halva e slut nu!

och om ni ej har ost:


Ajvar PLUS


BRÖD är LIKA MED


PIZZZZZZAAAAAA

Kommentarer
Postat av: Helena

ajvar?... ser ut som färdig tomatsås till pasta....mmm pasta.....

2008-09-08 @ 17:05:26
URL: http://chokladte.blogg.se/
Postat av: betty

Helena: YEEEEES; you got something against it? ;( testa det till pasta, det blir också gottttt :D!

2008-09-08 @ 18:59:04
URL: http://bugabuga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0