vill bli frisk.

HEEEEEJ

shit så trött jag är!!! har sovit så dåligt varje kväll, hoppas få sova hyfsat ikväll iallafall.. Ska gå och lägga mig strax, yeye tidigt. Men måste också vänja mig vid att gå upp tidigt, ska sätta klockan på typ klockan åtta. Vet ni vad jag tänkte på? JAG har inte alls njutit av sovmorgonarna på detta lovet. shit sån ångest jag får. har mått skit varje morgon så det är inte speciellt skönt. ohh det är meningen att man ska vakna och bara ligga och må bra i sängen på morgonarna. Men nuope, jag kommer inte få njuta av det :/ sen på måndag.. typ döda mig måste upp tidiigt för att lämna ett arbete till min lärare och sen cykla vidare till citygross. sen är det slavarbete i TVÅ veckor. jag HATAAAR prao. man får ingen nytta av det .

blir trött av att skriiiva. Imorgon ska jag till elgiganten för att köpa en ny skrivare, sen hem och plugga. gud vad jag hatar mitt liv!

/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0