typ vad jag har gjort idag - inlägg

Idag vaknade jag vid elva tiden, eller nej, jag vaknade första gången vid klockan sju. Då telefonen ringde typ 10 signaler. jag tänkte "ja tänk så har nåt hänt mina vänner (antingen, agnesa elmo eller lotta)" för det är inte ofta telefonen ringer vid sju tiden och inte ger upp. säger till mamma att svara.. visar sig vara min moster i vietnam HAHAHA. klockan var väl tre eller nåt på eftermiddagen hos de. Så då gick mamma upp och snackade med henne i köket. MED stängd dörr, ändå hörde jag allt hon sa, nej skrek.

sen så gick jag upp vid elva och åt lunch, det blev noodles och sen eftersom det inte räckte åt jag potatismos och typ kåldolmar..

sen vid två-tiden gick jag ut med min elmo för att sälja kakor och kolor. vi sålde ganska mycket faktiskt :)
efter det gick jag hem och duschade, åt middag och pluggade lite. Nu orkar jag inte mer så får ta en "paus" ......

hm, vet ni? jag har märkt att alla mina närmsta kretsar är HELT jävla inne på att träna. mer än någonsin. och det är tråkigt. för jag hatar att träna. så jag blir left outside alone medans de går o trimmar magen eller tränar magmusklerna som de så fint säger.

shit va tråkigt. vad har hänt med världen!? :(


en gris som hoppar upp till solen ..typ .♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0