scrambled eggs

HELLO

idag åt jag äggröra på rasten, hemma då ofcourse! det var bara för att jag var hungry.. :) hahaha. Sen slapp jag musik. yey! och imorgon är det teori idrott istället för den fysiska biten, som skulle bestå av redskap har jag för mig, då är det inte så fysiskt ändå för jag rör mig aldrig när det är redskap. jag kan två saker. slå en framåtkullerbytta och balansgång.. detta utav typ 10 olika saker. SHIIIT hatar det ;( . men vi slipper iallafall..  ÄNNU MER YEEEY!

oh varför är jag så negativ?

och imorgon är det spanska. vi fick ingen läxa men har ändå tränat lite. FÖR BELIEVE ME, vare sig hon har sagt det eller ej- DET ÄR LÄXA TILL VARTENDA LEKTION!

nu ska jag käka chips och kolla på lite film eller nåt. yehuu.



WONKA POWAAAH



oompaloompa pompa di dei!
update: omg jag realisa nyss att det är DOUBLE FLAVORED. omg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0