.

igårkväll när jag kollade på stor i japan så började jag frysa riktigt mycket. gick och tog på mig en hoodie och långbyxor. Fick feber och gick o la mig, mådde skiiiiiit. och när jag vaknade mitt i natten för att kissa kändejag hur yr jag var. sen imorse huvudvärk som aldrig förr! gick upp och åt i princip inget. gick och la mig igen vid tolv tiden och vaknade klockan fem typ. shit så mycket jag har sovit. Nu mår jag bättre men orkar inte röra mig.

Jag kommer ALDRIG hinna göra klart SO arbetet, ohhhhh shit vilken press asså!!!!! hur i helvete? bölar inombords så fort jag tänker på det. imorgon måste jag sätta igång med det asså!

hoppas jag blir frisk tills imorgon .. .. .. ..

ha det bra

Kommentarer
Postat av: Evelina

Kolla in BuyorSell.blogg.se, där kan du annonsera GRATIS! Du kan ju också fynda bland alla annonser som ligger ut i bloggen nu.

2008-10-28 @ 14:33:15
URL: http://buyorsell.blogg.se/
Postat av: Anonym

aa visst. men ska te malmö men senare på dagen eller kvällen:D om du kan?

2008-10-28 @ 22:37:58
URL: http://aalmicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0