studie dag

Har inte gjort ett skit idag, bara varit i stan med mamma. lagade tacos som jag krängde sen...... ja sen har jag bara latat mig, eller okej har tvättat också :) imorgon är det skola igen .. men jag slipper slöjden för jag ska hålla på med auktion julklappen. kommer ALDRIG bli klar med min tunika :O aldrig, finns ingen chans. sen tycker jag att man lär sig så lite i slöjd, då menar jag att de inte har någon teori bara att man ska sätta igång och jobba, man lär sig ingenting. typ de borde undervisa oss om hur man gör när man t.ex. ska rita av och klippa i tygen, såna enkla saker som om vilken riktning man ska klippa, hur den ska ligga osv. hade problem med det förra veckan.

sen är det idrott vilket kommer suga för det är den jävla äckliga hinderbanan´:o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0