Julklappar

Snart är det jul och jag har såklart börjat tänka på julklappar :D men också lite annat, i år tänker JAG FÖR FAAAAAAN fixa en riiktigt fet jul, vi firar ju inte jul egentligen ^^ men i år så SKA vi ha riktig julmat, och julklappar, ljus, bullar, nötter. MHHHHM! Syrran kommer ju hem så det är perfekt :D nästa år så firar hon nog jul in tha Japan....merri kurisumasu för hennes del :D men men,  i år ser min önskelista ganska kort ut. vill inte ha så mycket ...... detta har jag kommit på än så länge:

Ny datorskärm
böcker
presentkort

Jepp, det står böcker i min lista!!! just nu vill jag ha "Mitt liv så här långt" av Jane Fonda, bläddrade lite i den i åhlens här om dagen, verkar bra och verkar som en utmaning för mig :D hennes liv facinerar inte mig alls, gillar inte ens henne. men jag gillar självbiografier och i hennes bok verkar det finnas sådant som lockar mig. T.ex. om hennes familj, tonårsliv, hemligheter om hur hon blev känd... och hemska saker. ni kan tipsa mig om flera självbiografier om ni vill :)

men ja, det är typ den enda boken jag vill ha än så länge. och den är inte så dyr. SÅ den kan du ge mig CAMILLA!

Kommentarer
Postat av: Caam

Det säger du?

Dot :P

2008-11-23 @ 21:05:50
URL: http://skyblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0