JAG VANN!

Nu är äntligen de två veckorna av prao sluuuut! det känns så himla skönt. Idag så var det precis som de flesta dagarna, stress stress. Men vi hade riktigt kul, vi bjöd personalen på pepparkakor och julmust, sen köpte vi en glögg flaska till vår handledare som inte var där idag -.- men vi kunde ändå intervjua en annan tjej som jobbar som arbetsledare eller något :) Har verkligen haft den roligaste praoen någonsin på burger king, och allt tack vare min Elmo och personalen där! hade det varit tråkiga och osociala människor hade det varit så tråkigt. för jobbet är inte lätt precis :P men men, vi fick som tack för veckan två värdecheckar och en värdekupong för en whopper meal! yeaaah.


NU till något riktigt kuuuuuuul!
Jag var med i Marias tävling om två ögonskuggor från Shu Uemura!
och gissa vad?  JAG VANN!!!!!!!! oh, jag har ALDRIG vunnit någonting i bloggvärlden!!!!! min glädje är mer än stor och jag är så tacksam mot Maria!!! Tack tack tack till Maria!


Kommentarer
Postat av: cuong

svar: haha, jag håller med :P

men det är snart min födelsedag, och hon kommer inte köpa något mer. jag vet det :)

2008-11-14 @ 20:21:38
URL: http://cuoong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0