Dagen

Riktigt stressig dag har det varit, gick hemifrån halv nio på morgonen och kom hem från skolan lite över sju på kvällen! anledning? Jo öppet hus, och eftersom att vi elevrådet hade försäljning av kakor och saft så kunde vi inte gå hem om innan efter sista "riktiga" lektion. Men det var faktiskt riktigt trevligt, satt ute i vårt mediatek och hade det lugnt när alla andra var inne på lektion, sen fick vi käka hur mycket kakor vi ville.. åt dock inte så mycket, cravade efter riktig maaaat ju :D men vi fick sålt mycketmycket! närmare bestämt 1800 ungefär!! och allt går till auktion julklappen som går ut på att skicka julklappar till barn i rumänien, moldavien och ukraina har jag för mig :P förresten så hade vi simning på idrotten idag. gick ju bra:D simmade på och sen lekte vi lite i vattnet hehe. just nu är jag så trött men kan ju gå och lägga mig sent pga vi har STUDIEdag imorgon! riktigt gött ;) ska sticka till stan med mamma tror jag och sen bara plugga -.-'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0