Dag 1 - fail

Dag ett av praon, började väl ganska bra, cyklade iväg till skolan och lämnade mitt SO-arbete, sen iväg för att jobba. väl där blir vi först ignorerade av alla och vi väntar och väntar. Sen till slut kommer det någon som visar oss vägen, vi får byta om till skitfula (men bekväma hihi) kläder som består av en stor blå city gross t-shirt och svarta för långa OCH vida svarta byxor. sen var då vår första uppgift att fronta, som de på willys kallade det. det vill säga fixa det snyggt på hyllorna. Detta gjorde vi i fleeeera timmar, så himla tråkigt. sen skulle vi börja plocka upp varor på hyllorna istället. och så skulle vi käka lunch då klockan tolv typ. blev burger king vilket var ett ganska dåligt val. för jag, som den grisen jag är, krängde mitt käk som aldrig förr, och det ledde såklart till magknip. asså. nej fyfan jag hatar mina jävla magproblem. men ja, så fick jag gå hem. fan så pinsamt men kunde iallafall inte jobbat vidare, så jag bytte om skitsnabbt och cyklade hem. sen sov jag i flera timmar. lämnade agnesa behind också :/ så synd, plus att vi slutar klockan fem enligt dem, heeeeeell no, vi får max jobba 8 timmar per dag har jag för mig ;(

btw 1. city gross soprum luktar så jävla förfärligt äckligt, fyfan asså ;O kräk och ruttna grönsaker gånger 10, oh går inte att förklara stanken. men varje gång jag äter så tänker jag på lukten. ohh gross.

btw 2. vi träffade krills o lukss som jobbar med något företag som åker runt på olika ställen. undrar om de får åka bil :O för de jobbade på maxi på eftermiddagen.

btw 3. city gross och deras personal är som alla andra supermarkets kedjor, ett ord  - S L A V A R B E T E!!

JAG ORKAR INTE MEEEEER.


jag på jobbet... GAHAHAHA

Kommentarer
Postat av: AgnesaLH

Jaa d va hell.:'(

2008-11-03 @ 19:05:30
URL: http://agnesalh.blogg.se/
Postat av: Anonym

:O precis som när jag var på orient livs på råå , så sjukt tråkigt & jag arbetade för de andra med ;o!hoppas de blir bättre! ;/

2008-11-04 @ 17:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0