miles away

Hello

Är hemma från skolan ^^ idag hade vi musikprov på första lektionen, gick väl bra ^^ sen hade vi svenska, men allt vi gjorde var o lösa korsord, jag o mina vänner löste två korsord på ca 20 min, varför sån rush? för att vi trodde att man kunde vinna något.. men sen, när vi vann så sa bara vår lärare att vi kunde slänga papperna sen.. so, det betyder inget pris? :O jaja, sen hade vi bild.. det var skitkul men det gick, som alltid, för snabbt. Efter det hade vi NO där vi kollade på sexualkunskapsfilmer. so booring, en massa nakna människor + fakta man redan visste -.- två filmer från 80-talet typ -.-

och på idrotten idag körde vi brännboll. helt ok...... men för varmt :O hehe.

nu ska jag börja plugga (yee, we all not that's not gonna happen -.-) .. jag vill ha GLASSSSSSSSSSSS

Ska köpa daimstrut eller nåt. NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0