sjuk.

Hello.

Igårnatt hade jag lite feber antar jag, och jag drömde mardrömmar om svenska, om pronomen, verb och en massa skiiit!! Så rädd.. jag kunde inte sova :( men iallafall så vaknade jag tidigt imorse och gick till skolan, bara för att vi hade svenska prov idag, annars hade jag inte gått. OCH det var SÅ jobbigt, mitt snor rann, jag hade HUVUDVÄRK, och min hals strejkade. Så direkt efter svenska provet stack jag hem, mådde skit och sov i 4 timmar eller mer. Mår fortfarande skit. Men är glad, vi (eller ja de andra i min klass efter jag hade gått hem) fick tillbaka NO-proven som vi gjorde förra veckan, fick MVG!! Är skitnöjd. mina kompisar är däremot inte jätteglada vilket suger, inte för att de fick dåligt på proven men lite andra grejer :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0