you say potato I say tomato!

Herrroooo

jaa..what to doooo? har inget att berätta egentligen, bara att det är dö mycket mygg ute idag. eller mygg o mygg, det e sånt småskit..fullt ju :| såå nasty :O eum, ska till city gross nu och köpa lite potato, ska nämligen laga mat själv ikväll ;D ska bli skitbra....... pallar förresten inte skriva om eventen mehehehe.. um. en grej kan jag berättaa!! vi ska nog åka till hong kong nästa år.. anledning? min kusin ska gifta sig ^^ och mamma är 100000% inställd på  att vi SKA åka. hon bara "utaaaan tveeekaaan" o sånt.. men.. det blir väl det då-- både kul och inte kul! jag vill ju hellre åka till Japan :O fast detta är också bra :) denna gången ska jag istället för en massa ONÖDIG shopping - ÄTA EN MASSA och shoppa liite. och så klart bara njuta av ALLT som hk har att bjuda på, förut har jag hela tiden fastnat på att idag ska jag dit där för att shoppaa. och allt jag har tänkt på e det. men det ska för faaaaaaaaasn ändras :D muhehehe. jag hoppas att syrran kan hänga med ♥

funderar på att lägga in lite vids på Ytube :) aja får fixa det seen! men nu:


ska jag gå och köpa kartofflar HAHAHHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0