yesterday's





Lite bilder från igår ;) idag är det midsommarafton så det är ledigt.. :P men nästa vecka är det en helt vecka.. ohh kommer inte klara det >.< men igår var det iallafall en sån tjej som var där och föreläste, det var så jävla intressant :O hon jobbar med att analysera filmer (?) har jag för mig, och hon hade med sig över 30 st dvder, och hon har sett nästan alla filmer som finns, helt seriöst :| och hon sa att hon brukade gå ut ur en bio om en films anslag inte var intressant nog, hon sa att hon säkert hade gjort det över 10 gånger :| omg :O och så visade hon oss en massa klipp från filmer som, the omutbara, ils, mean girls, ondskan osv. Och shiiiiit, bara utifrån EN enda scen kan så mycket uttryckas, okej låter som en geek så ska sluta.

hade iallafall på mig:
shorts - h&m
topp - bikbok
jacka - h&m
väska - hong kong

idag ska jag inte göra mycket! SÅ SKÖNT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0