Skolan är över..for now

HEJ

ingen update på länge! men det är bara för att jag har haft fullt upppppp. berättar mer i ett annat inlägg sen :D men idag så var det skolavslutniing! Wihuuue :D Det var skitväder men det är det nästan alltid på skolavslutningar -.-'. Har bilder o sånt därifrån men lägger inte in idag. Jag är tyvärr sjuk så.. men men.. idag när betygen hade delats ut, och allt var slut så gick vi och sa hejdå till alla lärare som inte kommer vara kvar. och shit så sorgligt det var :O så konstigt och läskigt men tårarna bara sprutade..sa hejdå till Runa och Roger.. och sen bara allmänt grät vi tillsammans. yep vi - fyra tjejer som SKA hålla ihop .. iallafall till nians slut (L) grät också för att Agnesa OCH ELMO åker iväg denna veckan.. Agnesa åker nu, ikväll, klockan 22:00.. och sen på fredag åker elmo iväg - 2 månader utan henne -.- alltiiiiiiid :'( och efter det så åkte vi i familjen ut och käkade lunch :D:D blev sushi och kinesiskt... yeeee suushii~

men nu är jag ledsen pga vännerna som åker. men ja jag har min Lotta<3 och min Cam<3 och min familj. och vänner som finns någonstans<3

bilder kommer när jag är friskare och när datorn inte är upptagen av alla kinesiska komedier mamma o syrran kollar på hahaha:D<3

SOMMMMMMMMMMMMMMMMMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRLLLLLLLLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVVVVVVVVVVVVVV
wihue

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0