really NOT a geeky girl



Gillar verkliiiigen Fahrmans outfit :| kavajen med guldiga knappar, sliten t-shirt, smala jeans, brunt skärp och den lilla(?) tygväskan med ordet "geek" haha :D perfeekt :|

aja min dag,
det var som sagt kurs, och blev lite filmning och allmänt tråkigt typ :P sen på hemvägen skulle August & fredrik visa en annan väg ut till söder.. så var det en sån skitbrant backe.. omg jag fick skitmycket panik och bara fastnade i backen en stund.. men allt fixade sig.. dock gled min mobil ner för backen HAHAHAHA. aja, så pinsamt :( men aldrig mer den vägen! och imorgon efter kursen ska vi träffa marija och så blir det shopping :) btw så har vi fått nya grannar med en jättesöt bebis!!!! och nu, nu ska jag gå och göra lite te (på senaste tiden har jag blivit beroende av te, i know så konstigt.. men det e gött:D) seeeen ska jag njuta av lite japanska dramaserier 8-) wihue

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0