h&m har brunnit upp!!

Helloow.

idag så var det som vanligt skola, men inte riktigt en vanlig skoldaag utan vi städade våra skåp o annat äckligt XD sen så var det inte mycket mer :D Stack hem och stack sedan till stan med mamma.. skulle gå mot Gina tricot och h&m och så ser jag en massa tjejer (fjortisar) stå utanför h&m och gina tricots portar (de ligger precis bredvid varandra)..Iallafall så hörde jag en tjej säga "assååå.. de misstänker en brand därinne så JAG tänker inte låta några kunder gå iin"..

"NOOOOOOOOOOOOOooooo alla kläder.." tänkte jag.. wahhaha

men sen gick vi ut mot gatan där allas blickar var riktade mot ett håll.. och då ser vi brandmän som går in i h&ms bakdörr (?).. sen palla jag o morsan inte kolla mer, så vi gick över gatan. då kom det två brandbilar som tutade på folk :D:D de körde nästan på folk också :D

men ja, köpte ingen avslutningsklänning idag ;( ska väl göra det nån annan dag....................guu:/

(sen inne på vila hörde jag två tjejer säga "amenguu va tradigt att h&m inte har öppet!!".. now what would they do if h&m closed down....FOREVAAAAAh?)

här står det om händelsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0