Hamtaro!



Idag så var jag på en bbq-fest med a bunch of chineses.. det var ganska dåligt väder i början så jag och min syrra stack till ett café som ligger vid den parken och drack te.. sen så snackade vi lite och efter en stund bestämde vi oss för att köpa en hamster!!! ahh så gulligaa~ hamsterhamsteeer. men grisar är fortfarande number one! men, vi kan ju köpa en gris-liknande hamster haha :D aja, mamma är inte övertalad ännu men det fixar nog sig :P just nu är jag heeeeelt hypad och vill ha en hamster nu! fast jag kan ju ändra mig :P men men, isåfall köper vi den i juli ;) nästa gång syrran kommer hem :P aja, sen så grillade vi kyckling och grejer :P gött ;) och nu ska jag typ dra till cg o handla litte ;) men men!! HAMTARUUUUUUUUUUUUUU-CHAAAN~

picspam







Kommentarer
Postat av: Mandy

haha gud så söta! du måste skaffa en riktigt knubbig en :D

2008-06-21 @ 14:04:23
URL: http://mcpanda.blogg.se/
Postat av: Helena

ahhh hamstrar!!!

2008-06-28 @ 18:54:40
URL: http://chokladte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0