stan & shopping

Herro!

idag skulle jag egentligen till stan med miss agnesa, men den grisen glömde bort det och blev ej av, tur att man har sin kusin dåå :d så jag stack ut med cam istället. vi gick omkring i hettan och kollade runt :d riktigt kul, blev ett par jeansshorts, ett par solglasögon och ett par gladiator sandaler! äntligen!!!



imorgon blir det grillning med a bunch of girls :D sen på torsdag ska jag o min kusin till busfabriken, det får fan vara kul där!!! sen på fredag så ska vi, om det är varmt, åka o bada :)

sen är det augusti....och skolan startar så snart!

Kommentarer
Postat av: Caam

Well, " tur att man har en kusin då " - fan låter som om jag är värsta reserv HAHAHA

skojjar, men det var kul idag :D

2008-07-29 @ 21:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0