secret

.. jag har egentligen ingenting o blogga om.

men jag får väl skriva lite om min dag då!

Idag så åkte jag och min kompis lotta in till ett bad i stan, vi simmade en massa längder (20!!) och sen lekte vi i vattnet, vi flöt omkring där och så. hemskt skönt och uppfriskande :) sen bastade vi också, men det var lite weird med tanke på att en kvinna låg naken därinne :) sen så åkte vi hem (eum8-) ) och jag hade inget speciellt för mig hemma, sen fick jag ett sms om att min mobil kommit :) stack o hämta den i tobaken . Sen satte jag igång och fixa med den o så :P två knappar e lite sega, så jag får ångest. men skitsamma.. i guess  men ja, sen käkade jag middag och kollade lite på wasabi mon amour (?) (kinesisk drama) med syrran... och sen kollade jag o syrran på tv, hahaha vi såg pussycatdolls:girlicious, det var väl bra.. men shit så jävla drama queens de är! orkar inte med sånt skit :) fast iofs har drama och sånt en gång i mitt liv varit det "bästa" jag visste, och jag kommer ihåg alla bråk vi hade i vår klass, omg ! så pinsamt när man tänker efter haha. mina armar gör ont, så kan inte direkt skriva så mycket hehe :D

men snart kommer Agnesa HEM! nästa vecka typ!!!!!!!! YEHOOOO, och jag MÅSTE klippa mig! haha ;D


Jag och min sis agnesa ;) lite weirdo bild (ahh jag o min dubbelhaka! alltid alltid med på bilden -.-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0