Min klass

en grejs jag hittade i en annan blogg.

VEM I DIN KLASS:

Är snyggast: Tobbe HAHAHAHHAHAHAHHAHAH
Är sämst på matte: sebbe kanske >.< im sorry.
Är bäst på musik: Amirihi
Är lärarnas favoritelev: det pågår inget sånt i vår klass ohohohohoohohoh.....
Verkar vara i trotsåldern: kevinski
Ser ut att vara mest deprimerad: JAG
Har roligast röst: filles nysningar e roliga o.O
Har snyggast klädstil: Agnesa!! :D alla tjejer klär sig fint i vår klass :) och inga killar nämns..... men om kille, så klär sig johan ganska snyggt :)
Känner du minst: jag känner alla yeo :D hahaha nej men, sebbe.. cause he's the new guy 8-)
Är omtänksammast: iuu ingen är omtänksam.
Betyder mycket för dig: mina närmsta vänner.. men egentligen hela klassen ;)
Saknar du att umgås med: ingen typ, men nu på sommarlovet: emmaa, har inte träffat henne på länge
Verka vara mest bortskämd: typ sebbe......
Är mest irriterande: arber.. i mean stfu!!
Är roligast: Agnesa.. men det berors på vilken humor man har, right?
Är mest berusad: alla e goodies, så ingen dricker o så i guess, men kanske miss elmo? i bosnien iaf ^^
Borde bli pilot: Lotta.. cause she's tall..
Skrattar mest: tjejerna. typ "WAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHAHA"
Uppskattar du: ALLA! ..klyscha i know.
Gör ofta din skoldag bättre: god mat..
Är sportigast: Malin&claudia! *avundsjuk* & kevin, men otippat? -.- eller nästan alla killar är sportiga...
Är en läslus: amirihi.
Hade du velat byta liv med för en dag: karolin kanske :3
Spelar hockey mest: eeeeeeh. ingen typ.. fotbollsgeeks
Spelar/spelat trummor:
jonna har jag för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0