HEJ MINA SMÅ GRISAR!

hej!

längesen jag uppdaterade känns det som, men det är det nog inte.

Iallafall, idag så var jag i busfabriken, och först trodde jag att det skulle vara lite mer för småbarn osv. MEN när vi väl kom in där och så allt, så steg min "barn-faktor-grejsimojs" . ahh kände mig som ett litet barn igen: D det var grymt kul :) Det fanns en massa grejer man klättrade på, ruschkanor och ja, allt möjligt. Sen käkade vi där också, blev hamburgers haha, men roliga bokstavs-pommes.

anyway, har bilder men jag orkar inte lägga in de nu. så det får bli bilder från igår då jag var och grillade med vänner.


engångsgrillar, såklart (?)


här är en del av de brända korvarna (brända är godast enligt mig :D!), sammanlagt grillade vi ungefär 30 korvar hahahahaha! och det blev mycket över tyvärr :/


några av de som kom :D


sen grillade vi lite marshmallows också.


det var lite kallt för att bada tyckte jag, men några av mina vänner hoppade ändå i .


HaHA! denna bilden snodde jag från min syrras mobil, men den är så söööööööt!

nu kookar det i köket, gotta go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0