dropdeadugly

Random picspam:



Påväg till Tycho brahe skolan. hade sommarkurs :)


Jag o lodda hade riktigt tråkigt där ibland så vi skrev på våra armar, Buta skrev vi :)!


Lotta brukar ta bilder på mig :D vilket e ganska nice faktiskt, i'm a fan of spontanious piiiics!


roligt på datorn haha ;d


roligt med datorn ;o


denna gillar jag faktiskt haha :Dxd


OMG.



YEEE


buuh så ser man ut irl också ju :D hahaha squared heaaaaad.


me x me !?!?! o.o


Jeg o mikaela


jag läste tidningen


..och jag tittade inte upp :D hahah kolla paret därbak :D o kolla lotta, som hon snear mig :D HAHAH


Jag o Agnesaaaa, när vi skulle till Malmö! :D<3


hemma hos henne :)


Julavslutning haha, våra lärare sjöng :D


HAHHA busy lady :d hehe, detta var när vi praoade, så hade hon inga nycklar hem så hon fick hänga hos mig sålänge..


det var kalltttttttt och blåsigt i malmö då.



RIKTIGT ofräscha var vi (iaf jag) nästa dag hahahahha.


Elmoo och hennes katt Esma!<3


Riktigt fiin souvenir fick jag från Emma! Så himla fiin!


I can seeeee yooou.
HAHHAHA ja det var jag som tog foto på agnesa från min säng (våningsäng).. helveteslägret >.<


Men det började riktigt bra... i guess..


HAHAHHAHAHHA EMMMMMAAAAAAAAAAAAA, HAHAHAHHHAA
"VAAAAAAAAAAAAAAAa haaaaaaar duuu!?!?!!"


en jag, som dör av skratt?


"Jag får seeeee?!" hehehhe, Karruuuuuuuu<3


jag köpte godis på tasty house, bild tagen av min favorit kusiin CAM!!!!


Jag avslutar med en full bild på ett av köpen igår, faktiskt det köpet jag inte kan sluta tänka pååå, dumt i know. Men den är perrrrrrrrrrfekt, lite genomskinlig, med spett därframme, lite nattlinne. loveeeely! ni får se den typ.. imorgon, funderar på att ha den på mig då. den passar till allt! instoppad i jeans, med shorts, med leggings, med bara ben.!

men nu ska jag gå.....ochsurfathenet.jaghartråkigt.aa!



Kommentarer
Postat av: Jacqueline

haha de där redigerade bilderna är ju grymma :P

2008-07-16 @ 16:27:52
URL: http://jacquelinnie.blogg.se/
Postat av: belinda

snygga bilder XD Men du passar finfint i dina brillor :D

2008-07-16 @ 18:07:02
URL: http://flickanmedoturen.blogg.se/
Postat av: betty

Jacqueline: hahaha visst e dem :D roliga också xD

belinda: Tack tack!

2008-07-16 @ 19:32:48
URL: http://bugabuga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0