Det är riktigt varmt

Puuh.. vad ska man göra i denna hettan?
Man går omkring i shorts o stora fladdriga grejer som överdel för att det är alldeles för varmt i tajta tröjor.
fast även om man går omkring så, är det för varmt!!
Man känner sig rastlös och det enda man kan göra utomhus är typ att åka till stranden. Men jag har nästan ingen lust att dra till stranden, så varmt är det. (plus att i vår närmsta strand fanns där en massa röda maneter.. panik.)
Det man vill äta är svalkande grejer, frukt, vatten - såna saker.

Men jag måste ta vara på solen nu! kommer ju försvinna snart antar jag.
Så jag ska väl sola idag. på balkongen. Känner mig instängd i mitt rum. gööh så varmt..
men nu ska jag gå till city gross (det är ett helvete att gå dit... för varmt därute, sen när man kommer in är det kallt..) och köpa jordgubbar och nåt annat fettigt. sen ska jag läsa harry potter.. haha.

snart är det skola. . . . . ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0