b.ored

Herro :)

har lite tråkigt så jag gjorde ett snabbt kollage;


yee, playsuits. tänkte bara kolla in dem, men sen såg jag den häftiga ryggen på den lila så tänkte jag göra ett litet kollage :P ingen speciell tanke, mer än att jag vill ha någon slags mjuuk playsuit :D kan tänka mig att det finns många cheap options därute xD sen örhängena!!!! Det är på tiden att jag gör hål i öronen igen, om jag gör det och inte får en infektion den här gången tänker jag köpa massaaaa fjäderdingeliding grejsimojs!! det är så snyggt! fjädrar,fjädrar!!!11

för övrigt har jag ganska tråkigt, men vill inte sova, shit så tråkigt :( låg o läste innan, jättelänge faktiskt.. cirka 80 sidor ur harry potter boken. Jag ska klara det!!!11 imorgon vill jag ta en riktigt riktigt lång promenad ner till stranden, ska fråga lödda om hon hänger med, sen på stranden ska jag plaska i vattnet.. iaf mina feets :D

godnatt då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0