bk fo' breakfast

herro

snart ska jag o syrran ut till burger king och köpa lunch, fast det är det första jag äter på hela dagen :) yeeeee :)

men det var inte det jag hade tänkt skriva om, utan vi läste någonstans att det kanske kommer vara busstrejk i skåne!!!!! huuur ska vi ta oss runt då? :/ vi utan bil o allt.. ska till malmö på tisdag också, fast iofs med tåg.. men jag måste ju kunna ta mig till tågstationen!! shiiit, bussar är typ det enda vi har.. vi civila utan bil. men nu klagar grisen, hon är hungrig, måste gå o mata henne -.-

bye-bye!

Kommentarer
Postat av: Helena

Vem är en gris?! Inte din snälla och trevliga syster som du svälter i alla fall.

2008-07-13 @ 00:01:03
URL: http://chokladte.blogg.se/
Postat av: Anonym

ME?!?! svälter?! ska jag påminna dig om att jag älskar grisar?!?!

2008-07-13 @ 20:19:35
Postat av: Anonym

/BETTI

2008-07-13 @ 20:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0