Stuff

det blev såklart shopping i Hong kong.. köpte en massa kläder och såna grejer, men köpte även lite annan stuff. lite "eletronic" stuff haha.

image426
här är min födelsedags present kan man säga! En ndsl :) alltså typ kusin till game boy (?) fast bättre, nu kan jag ladda ner spel till den och (detta kom jag på idag) man kan lägga in musik på den! ndsl står för nintendo double screen lite (tror jag;O) och screenen där nere är en touch screen som gör att man kan "toucha" vissa spel.. ssvårt att förklara men den är kul :) bättre bild:


image428
en liten ipod *host* *host*. Det är ingen ipod utan en mp3 med ett utseende som en ipod.. de har väl typ snott designen haha. gillar den verkligen! den har 1 gb och kostade endast 165 HKD. ett plus för högtalaren på ryggen, så allt man behöver göra är att dra ut hörlurarna så kan alla höra musiken! :D


nästa grej är väl inte riktigt eletronic. men hittar ingen annan kategori att placera den hos. Så det får bli här :P
image430
Taadaa~ haha inte så mycket tada egentligen, den är ganska lik min gamla vita klocka, men den har slut på batterier så jag köpte en ny för jag tror inte det finns batterier till den i Sverige, anyway här är min nya klocka! den är väl fin :P priset var billigt though. 39 HKD.. [note: Hong kong dollar är ungefär som SEK alltså 39 HKD 30-något SEK(?)]

see yooooooou nu ska jag gå o duscha.. flera shopping inlägg kommer väl ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0