HEMMA!

Hello everybody!

jag är hemma nu! idag så kom vi äntligen hem, efter att ha rest i cirka ett dygn (och lite till?) så var det skönt att få komma hem. kan också passa på att säga att idag är det min födelsedag! den har spenderats på gatwick i London.. på burger king på våning två (?) haha där satt vi i typ fem timmar.. vi skulle vänta i nio. känner nu hur det guppar i mitt huvud (?) som att jag åker flygplan. Har haft en massa kul på vår resa, men har längtat hem jättemycket. men nu när jag är hemma vill jag inte vara hemma men inte där heller.. så jag vet inte riktigt. har en massa att berätta..säger vi. men nu blir jag alldeles yr och måste nog gå och lägga mig. skola imorgon!

GOOD BYE

Kommentarer
Postat av: Helena

välkommen hem o hoppas födelsedagen inte var alltför hemsk. ses på sommarlovet men kanske innan dess.

2008-01-15 @ 11:44:17
Postat av: Lodda

Du är äntligen hemma!!

2008-01-15 @ 15:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0