fake, inte sant, oäkta.

hej hej

ikväll hade vi tjejkväll hemma hos min kompis. vi var åtta tjejer (!) och vi kollade på den "the hills have eyes".. Sjukt äckligt psykad film. Så himla heemsk :'( oh >.<

sen skulle vi då gå hemåt och det var mörkt och vi skrämde oss själva.

nu sitter jag hemma. fick btw lite födelsedagspresenter från mina kompisar! fick ett par  vantar, så SKÖNA! mina fula från H&m är inte varma och tunna som in i! Så det var sjukt passande med vantar!! och sen fick jag en lila tunika/tröja från min andra friend, den var jäättesnygg och perfekt till sommaren, och jag har brist på lila grejer, sen fick jag också ett diadem och godis :D

ska väl bara slappa nu. inte lönt att plugga *host*..

buh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0