yes, we can.

HALLÅ på er alla!

Hur är det med er? Det är bra med mig I guess, kan inte fatta att jag ska praoa imorgon!! Hoppas nu allt går bra, right? Ska praoa på Willys i Helsingborg.

changing topics, idag ska jag träffa mina vänner! vi ska väl snacka och så :) ska bli kul.

changing topics again, hittade en liten musikvideo som will.i.am gjort (jag tror det är han iallafall), men många kändisar är med och sjunger lite och så, bland annat kan man se Addison från grey's, Nicole Sherzinger, Scarlett, och lite så. Kolla in den ;) Låten kanske inte är SKITBRA, men det är bra budskap och häftigt hur de har klippt in deras röster tillsammans med Obama..




Vi ses ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0