trött trött trött

fast än vi fick sovmorgon idag så var jag jävligt trött i skolan, som vanligt. Men har nu sovit en liten stund (ca 20 min) och ska strax käka middag. Det är kinesiskt nyår imorgon (har jag för mig hehe) och det ska vi väl fira någorlunda. På söndag ska vi på fest också, typ alla kantoneser i Helsingborg sticker dit..

Idag sa en lärare till mig att jag går ihopkrumpet och att om det blir en vana kommer jag att till slut gå så. Och att jag inte sträcker på axlarna, blir faktiskt lite orolig!! För efter att han sa det så märkte jag att jag gjorde så jättemycket, så nu måste jag tänka på det!! Dumma vinter som bidrar till att jag går så, ni vet jag fryser....

Imorgon ska vi till bruces skog (nån skog här i HBG) och göra frilufts grejer! Så seeeeeegt >.< vill verkligen inte, men vill inte skolka heller.. asså >.< varföör??

hörde från A-klassen som var där förra veckan (?) att man nu kommer vara tvungen att bygga en pyramid och så ska man försöka nå något från en gren i ett högt träd!!!!! Jag kommer lätt vara längst ner eftersom jag inte är lättast i klassen...*hmm*

några fina outfits to copy ;)



känns lite som tre olika stilar! Den första med kjol och midjeskärp, den andra med höga shorts och utsläppt hår (tänker på sommar) och den sista en bekväm outfit med en mysig kofta!

nu ska jag ääta! HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: Sassy

Fina outfits!

2008-02-06 @ 20:28:05
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0