Prao

hej

Första dagen på min prao idag (på Willys). Först fick jag vara på avdelningen med tvättmedel/sköljmedel/toalettartiklar osv. Där lärde de oss om hur man paketerar upp grejer, att man sparar en sån lapp o så. Så gjorde jag det, jobbigt jobbigt.. sedan fick vi gå till barnmats-avdelningen, och eftersom det gäller mat och sånt fick man vara noga med datum och så, t.ex så ska mat som varar längre in längst inne, och de som går ut tidigare längst fram.. vilket betydde att man fick lyfta ut, putta in det nya och sätta in det "gamla".. jobbigt!! efter det så hade vi matrast.. sedan så fortsatte jag med barnmaten.. och efter det fick jag jobba typ vid en annan avdelning.. fanns olika grejer man skulle sätta upp där.. t.ex pasta, konservburkar,sås.. och till sist var jag lite vid hygienartiklarna också.. snacka om att jag är slut nu :(

idag har faktiskt redan många kunder frågat mig om saker.. överraskandet många :O ..


imorgon är det back to work :)

image522

Kommentarer
Postat av: Helena

wow det låter jobbigt men kul! jag tror att kunderna frågar dig en massa för att du ser snäll ut, vissa vågar man ju inte fråga hehe

2008-02-27 @ 10:15:05
URL: http://chokladte.blogg.se
Postat av: betty

Helena: haha hoppas det!! Synd att jag inte kan svara på deras frågor though -.-'

2008-02-27 @ 17:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0