när man var ett barn....

bläddrade igenom min gamla "dagbok" (har säkert en massa sånna grejer, I was into notebooks..)

iallafall, jag hittade ett inlägg från fyran tror jag. och så här stod det:

Hej!
idag har jag haft många funderingar. idag när jag satt bredvid Claudia sa hon att hon skulle till Italien på sommarlovet, när hon precis hade varit i Polen + att hon har haft hundratals nya kläder på sistone.. Har claudias mamma vunnit på lotto? Jag önskar nu mer än någonsin att min mamma vinner på lotto! 10 1 miljon!



hahah märkte ni i slutet där jag strök över 10? haha jag ville nog inte låta för greedy ifall Gud eller vem det nu var lyssnade..

men nu vet ni hur jag tänkte på den tiden.. jag önskar fortfarande att morsan vinner på lotto!!! 10, nej det räcker med 1 miljon! :D


Claudia är en tjej i min klass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0