LYCKA!

HEJHEJHEEEEJ!

idag var det allra sista skoldagen på två veckor (lov och prao). Vi fick tillbaka en massa prov idag.. okej det var inte så mycket. men två stycken iallafall. Och det gick jättebra. jag är jävligt nöjd. Vi fick tillbaka vårt franska revolutions-prov och jag fick MVG! Fattar inte det!!! Har aldrig ens drömt om ett mvg på något SO-prov.. men lite läskigt ändå, för nu måste jag kunna behålla det, right?

image498

sedan gjorde jag ett spanska prov idag, och eftersom att det endast var jag och min kompis som gjorde provet, så rättade läraren det snabbt. och det gick också skitbra:

image499

gaaah! Så glad är jag, för det är looooooooooooooooooooooooooooooov. Ska inte slösa en endaste sekund (säger jag..) av detta lovet!!! ska njuta!

Gjorde matteprovet idag också, överraskande lätt. fast jag kunde inte den sista, men skitsamma. det andra kunde jag, tror jag!!! Alltid när jag tror en sak, blir det en annan sak..så det kommer nog finnas en massa fel som man efter att ha sett de säger :
AHAAAAA, ohh den kunde jag ju! :(

men nu drar jag ! puss ö kram


Kommentarer
Postat av: Helena

Grattis!

2008-02-15 @ 21:15:39
URL: http://chokladte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0