lalalaalaalalalala

hey!

Idag så var det skola =) som vanligt alltsåå!
Kom hem från skolan och sov lite :] sen åt jag middag!
Sedan har jag inte gjort så mycket mer idag ..
Men det är ändå helt okej.

Denna veckan ska jag försöka plugga in all matte!
Matteprov på fredag you know! Algebra & ekvationer.
Förut gillade jag det.. men nu så har det blivit skitsvårt!
En massa med balans, paranteser, x..xx.x.x.x.x.x..x.x.x.x..x.x"!!!!!!#"¤&/#&!?

hm. vi har musikprov på onsdag också, ska därför stanna kvar i musiksalen imorgon efter skolan.
Man får visst låna hem gitarrer om man vill också ..:O visste inte jag :]

Sen är det spanska prov på fredag.. men det är väl .....enkelt? :'(

min friend tipsade mig om hey mama låten bye Kanye West.. jättebra faktiskt :) lyssna på den!

sayonara!

image490

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0