happy little me.

Prao: DAG TRE


Det var tredje dagen idag. Konstigt nog, så har jag, efter endast tre dagars prao, redan börjat vänja mig vid allt där. Vet automatiskt hur allt (nästan allt) fungerar!!! Inget konstigt längre. Och nu börjar det blir mindre jobbigt faktiskt :) Förutom att jag börjat få lite skoskav eftersom att jag går omkring i samma skor hela dagen, är inte van vid det eftersom att vi tar av oss skorna i vår skola. Men annars är det helt okej nu!! Det jag inte är lika van vid är dock vart allting ligger i affären.. När kunder frågar mig, har jag nästan alltid ingen aning om vart det ligger. Men jag visar de till någon annan då. haha egentligen när de inleder frågan

: ursäkta..vet du vart..

När de har sagt det, har jag egentligen lust att säga, Nej, jag vet inte, men jag kan hjälpa dig till någon som vet. För egeeentligen är det synd om dem, för de måste avsluta hela meningen, och sedan få svaret "nej tyvärr vet jag inte osv".

Men det gör jag ju inte såklart ;)

Idag lärde jag mig hantera dem dära "truckarna" som man släpar!! är nöjd med att ha klarat av dem xD

OCH bara för att jag för en gångs skull är nöjd med dagen (alltså inte lika trött och sur, samtidigt som meningen "PALLAR INTE MEER" går i min hjärna om och om igen) så kommer säkert något bad hända imorgon...åh >.<

MEN jag är ändå nöjd!

ungefär såna hära:

image523

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0