Bento

Kommer ihåg då skolans matbespisningspersonal strejkade och man fick ta med egen mat eller sticka hem och äta. Tänk om det hade varit något sånt nu. Då skulle man kunna ta med jättesöta bentos fyllda med mat som är fina.

hehehe

image476

image477



image478
image479
oh, skulle inte kunnat äta upp dem!


image480
Stuff till din bento, dekorations grejer, klistermärken(?), en massa grejer.


image481
Valentine lunchbox? ♥

image482
kaaaah :O hur gör dem!?

image483
heheheh..

image484

waaa~ ifall jag någonsin kommer behöva ta med lunchbox till typ skolan, så vill jag ha en med gris tema :'( men min lunchbox's innehåll hade inte sett så fint eller ätbart ut. förmodligen bara någon macka, kex och typ någon frukt :( aja, enough about bentos.. vet inte ens varför jag bloggar om det -.- men iallafall, alla bilder är länkar så feel free to klicka .. ska gå och plugga lite nu.


Kommentarer
Postat av: Sarah

Hello Kitty-maten är den sötaste jag någonsin sett! åh..

2008-02-09 @ 15:14:10
URL: http://lostdetective.blogg.se
Postat av: betty

haha visst är det! så perfekt också! :]

2008-02-09 @ 19:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0