they day so far

idaag så har det varit en riktigt soft dag, jag och syrran gick ner till källaren och fixade den gamla cykeln, en skitful grön cykel. Men vi pumpade hjulen och så funkade den. Haha den lät lite konstigt men fungerade hur bra som helst. Så vi cyklade till city gross för att köpa lite stuff. Sen gick vi hem och lagade en sallad med: oliver, fetaost, tomat, sallad, pasta och någon sås. Det blev ganska gott och det är ganska nyttigt! Vi satte även på filmen "blonde and blonder" med Pamela Anderson och Denise Richards, den var HUR dålig som helst!!!!! Se inte den!! Vi orkade knappt 20 minuter för den var skiiiiit.

så just nu läser syrran vecko revyn och jag håller på med en annan sida + bloggar hehe.

Imorgon så blir det svedala outlet! och sen på tisdag ska vi till väla, syrran ska köpa en massa grejer som kamera och presenter. Jag måste köpa lite presenter till t.ex. jakob och mina småkusiner. Men sen vill jag ha dator också ju. men får se hur det blir...... o.O


jag och syrran för x antal år sedan! nu är det omvända roller...!!111

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så söta! :) <3 har ru nån bild på din syster nu?

2008-12-29 @ 22:05:05
Postat av: lina

Så söta! :) <3 har ru nån bild på din syster nu?

2008-12-29 @ 22:05:46
URL: http://linale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0