SAAAAAAALE

Hello

sorry for being unactive men det har ju varit "christmas"....

ja iallafall så åt vi sjukt mycket mat, orkar inte räkna upp det men det var gott :) igår så var jag helt död och kände mig dålig hela tiden :O alma kom hit och så men hade ingen lust för någonting.. så jag bara degade och gick nog upp flera kilon IGÅR.  MMM glass..

idag så ska jag och elmo kriga @ väla, ni vet mellandagsreaaaaa ^^). därför jag är uppe så tidigt... vi ska va där när det öppnar :O hoppas vi hittar något fint, men jag måste spara pengar för att jag ska köpa en dator.. mamma är snål så jag får betala den själv, men har en känsla på att hon kommer hjälpa mig hihi. nu låter jag som värsta fattiga personen men ja då får jag väl vara det :)

måste köpa hörlurar idag .. hoppas clas ohlson har sale på dem hhohohoohohoho (^o^)b

tydligen så kommer det vara kallt i södra väskusten idag!! och det stämmer, kollade ut genom fönstret och ser froost, hoppas lite snö kommer nu då :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0