så många rubriker, men inga som passar

hello

igår så var vi då på fest, det var valentina o venecia som hade fyllt år :) haha efter en massa bussfel, klänningsproblem anlände vi till festen ca en timme senare. men det gjorde ingenting. Vi hade riktigt roligt, vi käkade en massa, dansade(:O), tog bilder o snackade. sen drog vi hemåt runt 11-12 tiden ;)

pics:


Lotta, Jag och karro


jag skulle käka snoddas/brownie.....:)



idag så stack jag först till city gross och köpte ett lucialinne, sen gick jag hem, dammsög och sen drog jag ut med lotta. vi cyklade runt..till ramlösa och så vidare. sen gick vi till city gross med melmo som också skulle köpa lucialinne. och ja, därefter stack vi alla hem. jag ska kolla lite på madagascar 2, sen att elmo sagt att den var rolig. Sen ska jag duscha, och plugga no/musik :)

Ha det bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0