Quotes

Idag så var det en relativt soft dag, men tydligen var det jordbävning imorse, kraftigast var det väl i malmö någonstans men sen att helsingborg ligger så nära så kände vi också det. DOOOOOCK sov jag!!!! är så ledsen för jag missade en jordbävning :O lite läskigt men jag vill vara med om en, inte en jättefarlig men iallafall veta hur det känns...

i skolan hade vi en sån jävla pysseldag, jävla "notting hill" klockan nio på morgonen, believe me... its not good. så jävla tråkigt. jag fick ont i magen och huvudvärk av de brittiska accenterna.  sen så fick vi spela spel och pyssla. så tråkigt, och de hade en sån här dag BARA för att vi skulle städa våra skåp. Och de var tvungna att låta oss sluta klockan två på eftermiddagen!?!?!??! det tog femton minuter för mig att städa mitt skåp......................................


Anyway så hade vi roligt med spelen, vi körde ett spel där man skulle förklara det ordet man hade tagit. t.ex. om man fick "Sverige" så får man med egna ord försöka förklara det för sina lagkamrater, det var sååå kul och tävlingsinriktad som jag är blev jag väldigt "speedad..." haha.

"okej.. ehmmm det är huvudstaden i paris.....haha" /Karro
tiden tog slut och vi får se vilket ord det var - London..... hahahgahahahahahahahha

alma tar en pollett och vänder, sen att det e tidspress tittar hon upp och skriker
"HE'S THE LOOOOOOOOOOOOOOORD!!!!!!!!" med en sjuuuuuuuuukt rolig min HAHAHAHAHAHHAHAH(internt...)
jag tror det var jesus eller gud.

"fucking "ting tingeling ting aaamin ting tingeling taamin i looove tooo siiiing", den jävlasaken på msn, man går ner med musen, POFF, mitt hjärta hoppar"/nesi

Kommentarer
Postat av: Agnesa

Hahahaha, riktigt fullspäckad dag idag. HAHAHAHA, or in the real agnesa style. It's been a reeaaal pain in the ass daaay, mmmmhm.

2008-12-16 @ 22:00:19
URL: http://agnesalh.blogg.se/
Postat av: Helena

Hej hej! Du kanske får uppleva en jordbävning när ni kommer till Japan o hälsar på

2008-12-16 @ 22:43:16
Postat av: Alma

hahahahahhahahaha theeee looord:P heheheheheh. jag skreeeeeek. <3<3 love you B

2008-12-17 @ 13:11:45
URL: http://aalmicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0