pigs are flowing

Haha ser ni den nya förändringen i bloggen? skaffade lite snowflakes i form av piggies, ingen header och så lite nya färger :) är rätt nöjd men det är man alltid efter en ny design XD sen går det några månader och man är inte lika nöjd.

idag så var jag och kollade på twilight, den var riktigt bra faktiskt, bättre än vad jag hade förväntat mig... men jag har läst några av de negativa recensionerna (rättare sagt; de med konstruktiv kritik) , och de har som vanligt påverkat mig otroligt mycket. Man kollar annorlunda på filmen efteråt. Tyckte att den kvinnliga huvudrollen, Bella, stirrade runt hela tiden. Fanns för många scener med hennes stirrande.... but i guess det bara försöker visa oss något, typ att hon är besatt. Men ofcourse - Robert Pattinson - GAAAAAAAAAH, som jag sagt (t.om. innan jag såg filmen^^) han får gärna bita mig :)

här är en vid på när han bet tyra banks!


creds: lotta for telling me

hey.. who's the other dude? :O

Kommentarer
Postat av: Lotta

the other dude är han med långa håret.. hahahah. inte lik va?

oh btw, jätte cool design :O <3

2008-12-21 @ 10:09:10
Postat av: Anonym

Lotta; jahaaaaaaa ommmg inte lik alls :|

2008-12-21 @ 12:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0