nytt år!

om några timmar börjar år 2009, ett nytt år för nya möjligheter och nya skolproblem -.- ch nästa vecka börjar skolan vilket är hur hemskt som helst!!!!! jag har inte alls kommit långt på min bok.. jag måste lääääsa. ikväll så ska jag inte göra så mycket, lotta har kommit hem från madeira och vi ska fira tillsammans, jag vill ta det riktigt lugnt. Har dessutom lite mensvärk så känner inte för något stort. meeen det är NYTT år! 2008 har gått hur snabbt som helst, fast ändå inte. Jag inledde året ï Hong Kong, tänka sig.. det har redan gått ett år! imorgon ska vi dessutom fira det kinesiska nyååret, egentligen är det inte den 1:e utan den 25:e januari, men sen att syrran inte är hemma då och mamma vill att hon ska få äta maten så blir det fest imorgon istället. men min mens spökar och jag har ingen lust att ääta.......:O



den här mössan kanske jag har på mig ikväll : ) lägger upp en bild senare.

hejhej!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Så mysigt med mössa :D

2009-01-01 @ 22:26:30
URL: http://mcpanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0