nyår and shit..

hej hej

idag så var jag, mamma och syrran i väla.. lite shopping med familjen typ. sen har vi lite julklappar att köpa också, sena i know men vi har inte träffat de personerna i jul. ja och så klart checkade vi in rean lite, jag köpte ett par nya jeans @ h&m, ett par ursnygga skor som jag älskaaar fastän de är lite för stora!!! Har kollat på dem aaaaaaages ago hos en annan tjejs blogg, trodde att den aldrig skulle säljas igen men sen idag fanns dem där! och så köpte jag en skithäftig mössa @ gina tricot med runda silvriga nitar attached ..

vi åt en "middag" i burger king för endast 19 kronor!! wuhuuw, och då åt vi alla varsitt meal, mamma åt crispy chicken meal, jag åt whopper meal och syrran åt whopper piñata meal, anledningen till det billiga priset var för att jag hade fått en massa presentkort till burger king efter att jag praoat där, så det passade jättebra att använda :)

Imorgon blir det en tripp till väla igen, eller rättare sagt områder kring väla. Ska köpa min datoooor! ja, det vill säga om den finns kvar. har en känsla av att min "tur" kombinerat med att den är på REA är  lika med  =SLUTSÅLD!
vill inte hoppas för mycket då det förmodligen kommer bli en besvikelse och då blir jag så grymt ledsen och det betyder att nyår är förstört :P


Måste berätta lite om svedala resan vi gjorde i måndags ju! Det var skitkul att umgås med lite andra människor för en gångs skull, och det var jag, syrran, Camomillate och Jenny som är camillas storasyrra. Vi åkte först tåg till Lund, där vi bytade till en buss som tog oss till svedala! direkt när vi kom fram blev det in på mcdonalds och lite mat :) sen blev det shopping, swedala outfit hade otroligt billiga märkesplagg.. t.ex. miss sixty jeans för 500 kr.. men för en snålis som mig så var det inte så billigt, fastän det är mer än 50% off. jag tror aldrig att vissa kommer förstå det, då de tänker jämförspriset eller hur man ska säga men för mig är det priset jag bryr mig om mest, inte om hur mycket jag tjänar på det. Fast visst är det bra ifall ett par jeans man kollat på skitlänge men som är för dyra, då åker man dit och ser att de är på ett helt skapligt pris! då hade jag nog blivit skitglad :) I swedala outlet hittade dem andra lite fina saker, t.ex. camilla som hittade ett par svarta jeans :) efter swedala som var lite av en besvikelse för mig, eller besvikelse och besvikelse, det var vad jag hade förväntat mig. Vi tog bussen in till Lund City för att göra lite annan shopping, kolla rean där och så vidare. Den var väl helt okej, hade ju redan kollat in de flesta butikerna som också finns i helsingborg, Såsom h&m. Men de har ju också Wedins med skor och där fanns ganska fina skor faktiskt, hbg borde också investera i flera butikskedjooor!! jag hittade dock inte alls mycket under den resan, ett par tights blev det höhöh. men jag hade grymt roligt!!

jävlar vilket långt inlägg det blev nu :O men ni orkar säkert läääsa, vet att min syrra kommer läsa iallafall HAHA.

godnatt^^^^

håll tummarna för min datooor!

Kommentarer
Postat av: Helena

du hade rätt hehe ngep!

2008-12-31 @ 19:06:34
Postat av: bettan

HAHAHAHAHA NGEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeP

2009-01-01 @ 11:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0