ny design kanske?

hej!

idag var det som sagt skridsko med skolan. gick väl bra, inte roligt att åka skridsko längre men vi åt en massa och hade trevligt^^ Ikväll ska jag nog sova hos min kompis, vi ska kolla på film och en massa sånt sen imorgon är det volleyboll med skolan. tråkigt och efter som att jag och min vän L inte ska köra så måste vi promenera, seeegt >.<

anyway så kommer det lite bilder :


usch.. i ishallen idag^^


i skolan, ser ni vårt kapprum? helt målat och urk  men den grismasken däruppe som jag håller i har jag gjort!:D

yadiyada.



Lotta<3


Agnesa & jag
Imorgon åker HOOOOOOOOOON!!! VARFÖÖÖÖR, kommer sakna henne så mycket. det brukar vara hon + jag + mellandagsrean :O men nej nej, det blir inte ens home alone för henne (om hon inte laddar ner den) . Men ohh :/ hon ska vara borta heeeeela jullovet . typiskt, MENMEN du får väl ha det så bra då :'( så ses vi någongång i januari......... vi ses nästa år. NÄSTA ÅR!



funderar på att byta lite design :) hejdååååå.

Kommentarer
Postat av: Lotta

nice pictures :D I wonder who took them 8-)

2008-12-17 @ 13:43:36
Postat av: Agnesa

BUHUUUUUUUUUUU; YOU'RE MAKING ME SAAAD:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

2008-12-17 @ 14:18:17
URL: http://agnesalh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0