måndag

hej hej

idag så har det varit en ganska skön dag! vi har i stort sett varit en halvklass hela dagen då de flesta var sjuka. så det var ganska skönt. sen hade vi musik redovisning där jag fick mvg, tjuhuu :) sen fick vi sluta efter det, vid två tiden. Kom hem och ser ett stort brunt kuvert på bordet. mamma säger "det är till dig", förstod direkt då :D


det är hääääääääääär:


Det jag vann på Marias blogg!!!


jag vann två ögonskuggor från Shu uemura, detta är den ena


den andra, de är båda bruna men i olika nyanser :)


sen fick jag även näsdukar från Hello Kitty som en extra present!!

Tack så hemskt mycket, är så jävla glad :D!


efter skolan stack jag, lotta och karro till bibblan för att låna böcker, jag lånade stolthet och fördom av jane austen :) den fanns såklart inte i stadsbiblioteket så vi fick ta bussen till råås bibliotek och ja, kom väl hem för en stund sen :)

På fredaaaag så är det LMN, yeyeyeyeye, som jag och cam har längtat ellerhur? :D
som sagt, om jag nu sagt det, bio hela kvällen :D

nu - middag


Kommentarer
Postat av: Caam

Aafaan att vi har!!!

Och btw. det är hela NATTEN ! :D

2008-12-08 @ 21:05:35
URL: http://skyblog.blogg.se/
Postat av: jonna

oooh, jag ska också till bian (;

2008-12-08 @ 21:55:35
Postat av: Anonym

Cam: hahahha ja längtaar :D

Jonna: Va kuuul :d vi ses där då ;) hihi

2008-12-08 @ 22:24:16
Postat av: Helena

varför ska du läsa den boken? (frivilligt?!)

2008-12-09 @ 13:16:18
URL: http://chokladte.blogg.se/
Postat av: Betts

Helena: haha you know me, det är ett skolarbete så man är tvungen! :(

2008-12-09 @ 15:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0