ta det lugnt dag... i wish.

hej!

Idag så var vi tvungna att gå en promenad på ungefär 1.2 mil om jag inte minns fel :P Det var rent helvete. men det är det alltid när man ska göra såna hära utomhus-aktiviteter med skolan. Snåla jävlar :@ de tvingar oss göra gratis-saker. det enda de betalade idag var bussen DIT tror jag.. och nästa vecka ska vi till fredriksdals museum eller något, då får man inte transport dit eller hem, eller någon mat. inte för att jag bryr mig jättemycket om dessa saker men men.

För alla andra i vår skola tog det ca 2-3 timmar skulle jag tro... men för mig och agnesa tog det ungefär fyra timmar?! HAHAHAHAHAHAHA. till och med lärarna hade stuckit när vi kom fram.. så vi bara "ehhhhhh, vem ska vi lämna den jävla lappen till då?!"... fattar inte varför de ej väntar in en ............ jävla idioter. aja, mina fötter gjorde skitont, men sen nu, its ok again :)

men jävla "vi-måste-ta-vara-på-naturen-och-därför-göra-en-massa-jävla-helvetes-vandringar-ute-
i-ingenstans-medans-hälften-av-lärarna
-själv-aldrig-hade-orkat-gå-en-kilometer- vandringar!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0