sleepover

Hej:D

Ikväll ska jag crasha hos agnesa's tillsammans med en till tjej, Lotta. Vi ska käka en massa, kolla på film och sånt :) Men det är så jobbigt, vet ej vad jag ska ha på mig, helt ärligt. Är så trött på sommarkläder nu, vill ha en massa höstkläder, menar inte precis värsta höstkappan, höst stövlar och sånt .. utan stoooora tröjor.. en masssssssaa, och jag vill ha en skitstor RANDIG.


thats the way aha aha i liike iiit


detta är också fiiiint, men ni alla vet hur det ser ut på a slightly chubbier girl ^^

ja.. istället måste man sätta på sig t-shirtar som är inte-så-fint-slitna.. Eller något "sommarplagg" .....

vi seeeeeees !ska ta en massa bilder ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna Gelinder

Älskar randigt!

2008-08-11 @ 17:01:34
URL: http://johannagelinder.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0